Ćwicz o poranku

29 sierpnia 2015

Ćwicz o poranku Najczęstszym problemem wielu kobiet, szczególnie tych młodych, jest zachowanie zgrabnej i wysportowanej sylwetki jak najdłużej. Jednak studia czy praca zawodowa znacznie ograniczają czas i chęci do aktywności fizycznej. Czasem wydaje się tez nam, że podejmowany przez nas trud nie przynosi żadnych efektów i zamiast cieszyć się szczupłą sylwetką zaczynamy tyć lub dostajemy brzuszka. Wtedy zadajemy sobie pytanie „co poszło nie tak?”. Niestety siedzący tryb życia, nieregularne dawki ruchu i niezdrowe posiłki sprawiają, że nasz metabolizm znacząco zwalnia. To właśnie wtedy pojawiają się kłopoty trawienne, słynny odstający brzuszek i wzrost wagi. Jednak można temu przeciwdziałać. Należy jednak zmienić nieco swój grafik dnia, co czasem może być kłopotliwe. Dbając o nasza figurę czas na ćwiczenia najczęściej znajdujemy dopiero późnym popołudniem albo wieczorem, a to niestety najgorszy czas na aktywność fizyczną. Najlepsze efekty osiągniemy ćwicząc rano. Kwadrans czy pół godziny ruchu z samego rana nie tylko da nam energię na cały dzień, przez co nie będziemy otumanieni z niewyspania czy zmęczenia, ale również przyspieszy nasz metabolizm i sprawi, że nie będziemy potrzebowali aż tyle jedzenia, co wcześniej. Choć na pierwszy rzut oka taka drastyczna zmiana wymagałaby od nas wstania znacznie wcześniej niż zwykle, to jednak się opłaca. Z czasem przestaniemy odczuwać presje zobowiązujących poranków a zaczniemy się cieszyć energią i zgrabną sylwetką. To chyba warte wysiłku? A przecież cena wcale nie jest wygórowana, i tak każda z nas by ćwiczyła!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

» Kategoria: Sport » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.