Dieta cukrzycowa

9 marca 2017

Dieta cukrzycowa Wiele chorób jest determinowanych tym jak żyjemy i co zjadamy. Dawniej nie przywiązywaliśmy do tego faktu uwagi jedliśmy, ponieważ sprawiało nam to przyjemność, dziś dzięki wieloletnim badaniom wiemy już, że dieta ma znaczący wpływ na samopoczucie, wygląd i przede wszystkim zdrowie. Jedząc źle, czyli niezdrowo możemy szybko wyhodować sobie choroby takie jak nadciśnienie, cukrzycę, miażdżycę, zawał. Jedną z chorób cywilizacyjnych tego wieku jest na pewno cukrzyca typu 2, choroba ta wymaga od nas zmiany nawyków żywieniowych. W zasadzie dieta cukrzycowa nie rożni się zbytnio od tej zdrowej promowanej piramidą żywienia. W tym przypadku również staramy się dostarczyć do organizmu zbilansowanych posiłków, bogatych w witaminy, składniki mineralne, białka czy węglowodany. Dieta przy cukrzycy jest dość rygorystyczna wszystko za sprawą nie możności przyjmowania węglowodanów złożonych i cukrów. Chory nie może zajadać słodyczy i wciąż musi kontrolować swój indeks glikemiczny. Dieta cukrzyca jest sposobem na całe życie nawet, kiedy unormujemy już cukier nadal musimy pilnować naszej diety i stosować się do rad diabetyka. Dieta cukrzycowa jest dietą leczniczą, zapobiega wielu poważnym powikłaniom takim jak choroby naczyniowe, śpiączka cukrzycowa czy nadciśnienie tętnicze. Dieta cukrzycowa jest dość wymagająca, ale w polaczeniu z wysiłkiem fizycznym nie tylko polepsza nasze zdrowie, ale i wpływa na szybki ubytek masy ciała.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

» Kategoria: Bez kategorii » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.