Redukcja kalorii

8 października 2015

Redukcja kalorii Podstawową rzeczą, od której rozpoczyna się każde odchudzanie jest ograniczenie kalorii. Jednak wcale nie jest to takie proste. Nie wystarczy na chybił trafił spożywać mniejszych ilości jedzenia. Nie warto również podporządkowywać się zasadom diety 100 kcal, która może wyniszczać organizm i powodować nie tylko negatywne skutki uboczne, ale również efekt jo-jo. Dlatego przed rozpoczęciem odchudzania koniecznie zasięgnij informacji o ty, jak zdrowo zgubić zbędne kilogramy. Oczywiści, żeby zmniejszyć masę ciała musisz doprowadzić do deficytu kalorycznego. Osiągniesz go przez ograniczanie kaloryczności i wprowadzanie wysiłku fizycznego. Jednak, żeby wiedzieć ile dziennie kalorii powinieneś ograniczyć warto w tym celu obliczyć swoje zapotrzebowania. Możesz też sprawdzić, ile kalorii spożywałeś do tej pory. Jeśli od lat utrzymujesz stałą wagę to taki wynik pozwoli ci ustalić czy internetowe kalkulatory podają odpowiednie dla ciebie wartości. Jeśli przytyłeś to takie podliczenie dotychczasowej kaloryczności będzie dla ciebie sygnałem o tym, jak znacznie przekraczałeś odpowiednią dla ciebie normę. Po obliczeniu twojej całkowitej przemiany materii i stwierdzeniu, jaka kaloryczność jest dla ciebie odpowiednia do utrzymania wagi musisz stworzyć dziennie deficyt 200-300 kcal. Możesz to osiągnąć obcinając kalorie spożywane w posiłkach lub zwiększając aktywność fizyczną. Najlepiej połączyć te dwa sposoby. Zmniejsz kaloryczność posiłków i włącz do codziennych planów aktywność fizyczną. Tak osiągniesz najlepsze rezultaty. Będziesz chudnąć około 0,5 kg w tygodniu a taki spadek nie jest szkodliwy dla organizmu.

» Kategoria: Diety i jedzenie » Tagi: , ,

Niesamowita dieta 1000 kalorii!

19 września 2015

Niesamowita dieta 1000 kalorii! Masz już dość swojej otyłości? Jesteś zdeterminowany, by zmienić swoją figurę? Szukasz odpowiedniej diety dla siebie? Już nie musisz! Właśnie ją znalazłeś! Od dziś zacznij dostarczać organizmowi odpowiednie dawki energii a w mrugnięciu oka zgubisz zbędne kilogramy! Musisz zadbać o to, by dziennie zjadać 1000 kalorii:
Śniadanie 200 kcal
II śniadanie 150 kcal
Obiad 350 kcal
Podwieczorek 100 kcal
Kolacja 200 kcal.
Możesz zjadać wszystko, na co masz ochotę pod warunkiem, że mieścisz się w powyższych normach kalorycznych. Nie będziemy cię ograniczać konkretnymi potrawami, bowiem twój organizm potrzebuje wszystkich składników odżywczych, ale w ograniczonych ilościach. Zacznij zwracać uwagę na to, co zjadasz a po kilku dniach 1000 kalorii stanie się normą. Pamiętaj jednak, by twój jadłospis zawierał produkty zbożowe zawarte w błonnik, odtłuszczone mleko, kasze gruboziarniste, ryby morskie, chude mięsa, warzywa oraz owoce. Jedz różnorodnie lecz ogranicz ilości spożywanych pokarmów. Nie zapominaj, że na jadłospis powinno składać się od czterech do pięciu posiłków. Zjadanie dwa razy dziennie 500 kalorii nie pomoże w schudnięciu, bowiem organizm przez cały dzień zużywa energię do wykonywania różnych czynności. Długie przerwy między spożywanymi posiłkami mogą poskutkować niedocukrzeniem lub wzmożonym apetytem przed snem. Dodatkowo pamiętaj, by przed każdym posiłkiem wypić szklankę wody mineralnej z plasterkiem cytryny. Mieszanka ta przyspieszy trawienie i wypełni żołądek, dzięki czemu zjesz mniej.

» Kategoria: Diety i jedzenie » Tagi: , ,

Jem mniej, ale nie chudnę…

29 sierpnia 2015

Jem mniej, ale nie chudnę… Wiele młodych kobiet w sposób wręcz obsesyjny chce dbać o swoją sylwetkę. Często kończy się to niestety anoreksją lub innymi problemami ze zdrowiem, gdy dieta nie jest odpowiednio dobrana. Ale wiele młodych kobiet boryka się z innym problemem. Choć często stosują one rygorystyczną dietę polegającą na zmniejszeniu racji żywnościowych, a nie zmianie przyzwyczajeń, to ich waga wcale się nie zmienia. Na czym polega ich błąd? No właśnie w ograniczeniu porcji jedzenia, a nie zmianie produktów na zdrowe czy mniej kaloryczne. Wiele z tych pań nie zaczyna również ćwiczyć, by modelować sylwetkę. Wówczas niedożywiony organizm próbuje się bronić. Nie tracimy na wadze, co najwyżej zaczynają wypadać włosy, które już nie otrzymują potrzebnych składników odżywczych. Nasze organizmy zaczynają magazynować otrzymane kalorie, które zamieniają się w miękkie boczki. To właśnie dlatego tak ważna jest odpowiednio dopasowana, zrównoważona dieta, dzięki której nie nie tylko skutecznie schudniemy, ale również nie stracimy zdrowia i dobrego samopoczucia. W końcu możliwości rozpoczęcie diety jest naprawdę wiele. A czasem wystarczy odrobina ruchu. Podejmując decyzję o utracie zbędnych kilogramów najlepiej udać się do specjalisty. A jeśli nie chcemy korzystać z ich porad lepiej wcześniej zastanowić się nad tym co jest dla naszego organizmu najlepsze. Warto również zastanowić się, jakie błędy żywieniowe popełnialiśmy do tej pory i właśnie ich unikać. Dieta, która wybierzemy, powinna być owocem pracy nad sobą, a nie zwykłego głodzenia się.

» Kategoria: Porady » Tagi: , ,

Ograniczanie kalorii

19 sierpnia 2015

Ograniczanie kalorii Jeśli dbasz o swoją sylwetkę to na pewno zwracasz uwagę na to, co jesz i w jakiej ilości. To jest pierwszy krok w stronę odchudzania. Ale niewiele osób myśli o tym, żeby ich odchudzanie było zdrowe. Żeby chudnąć odpowiednią ilość kilogramów w ciągu określonego czasu trzeba zadbać o spożywanie właściwie zbilansowanych posiłków i o dostarczanie organizmowi odpowiedniej ilości kalorii. Nie wystarczy jednak od razu ograniczyć przyswajane kalorie do minimum, czyli do na przykład 1000 kcal. To wcale nie jest dobry krok, jeśli chcesz schudnąć zdrowo i nie przeżywać dramatycznego powrotu kalorii w postaci efektu jo-jo. Takie drastyczne obniżenie kaloryczności spowoduje, ze organizm zacznie się buntować i będzie się ratował odkładając otrzymaną energię na zapas. To spowoduje, że nawet jeśli schudniesz kilka kilogramów to będzie to jedynie woda, a zrzucona waga w tempie ekspresowym wróci ze zdwojoną ilością. Dlatego we właściwym obniżaniu kaloryczności powinno sie kierować kilkoma zasadami. Przede wszystkim musisz poznać swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie, czyli ilość, którą twój organizm potrzebuje, by właściwie funkcjonować. Nie tylko pokrywać zapotrzebowanie przy działaniu podstawowych funkcji życiowych, ale również by utrzymać cały organizm w dobrym zdrowiu. Taką wartość podadzą kalkulatory całkowitej przemiany materii. Od tej wartości należy odciąć trzysta kalorii, żeby poznać zapotrzebowanie, które umożliwi zrzucanie mniej więcej pół kilograma na tydzień. Taki spadek jest zdrowy, nie spowoduje problemów zdrowotnych i nie powinien ukończyć sie efektem jo-jo.

» Kategoria: Diety i jedzenie » Tagi: , , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Zacznij żyć aktywnie a różnicę zauważysz już po kilkunastu dniach! Nie ma nic zdrowszego i lepszego na pozbycie się tkanki tłuszczowej. Korzystaj z uroków lata oszczędzając pieniądze na karnety czy tabletki. Dodatkowo czas spędzony na świeżym powietrzu może być niezwykłą okazją do spotkania ze znajomymi lub rodziną. Połącz przyjemne z pożytecznym. Zadbaj o swoje zdrowie, stawiając na aktywność a nie zauważysz, kiedy Twoje ciało nabierze kształtów, o jakich marzyłaś od wielu lat. Wakacje to idealny czas na takie zmiany. Wykorzystaj szanse, jakie daje Ci niesamowita pogoda i zacznij podobać się sobie. Wtedy spodobasz się także innym. sklepzpucharami.pl/3-medale protetyka opole Szałwia hiszpańska clearskill.pl