Kijki i w drogę

3 września 2015

Kijki i w drogę Każdy z nas zastanawia się jaki sport jest dla niego idealny. Jednak nie każdy lubi biegać, jeździć na rowerze, bo może się to okazać zbyt męczące. Nie wszyscy tez lubią gry zespołowe, nie trzeba się przecież w nich odnajdywać, a czasem w pewnym wieku nie wygląda to już tak atrakcyjnie, lub zaniedbane zdrowie nam już na nie nie pozwala. Ale przecież ruch to zdrowie… Co zrobić w takich momentach? Z pomocą przyszła nam moda. Już nie tylko w sklepach sportowych, ale i w marketach czy zwykłych targowiskach zaczęły się pojawiać kilki do nordic walkingu. Jest to nie tylko idealne rozwiązanie dla młodych pragnących w spokoju pokonywać trasy długich wycieczek, ale również dla starszych osób, albo tych, które przeszły choroby serca, więc duży wysiłek nie jest dla nich wskazany. Z tego też powodu w wielu miastach, a nawet wsiach możemy zobaczyć właśnie starsze panie czasem dość nieporadnie opierające lub zwyczajnie machające kijkami. Wbrew pozorom nordic walking wcale nie jest taki łatwy. Choć wydaje nam się, że każdy umie spacerować i się wspierać, to trzeba pamiętać o kilku zasadach. Po pierwsze ruch naprzemienny, to znaczy, że jeśli robimy krok lewą nogą, to odpychamy się kijkiem w prawej ręce. Trzeba tez pamiętać, że należy się odpychać kijkiem, a nie zwyczajnie na nim opierać, w końcu to nie jest laska. Ważny jest również stabilny chwyt, w wielu sklepach można już kupić specjalne rękawiczki stabilizujące kijek w ręce. Przestrzegając tych porad możemy być pewni, że nasz spacer na pewno da nam solidny wycisk, który odczujemy dopiero na drugi dzień. Mięsnie, napięte po pracy kijkami w czasie marszu mogą nas boleć, ale to tylko znak, że wszystko jest w porządku.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

» Kategoria: Sport » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Zacznij żyć aktywnie a różnicę zauważysz już po kilkunastu dniach! Nie ma nic zdrowszego i lepszego na pozbycie się tkanki tłuszczowej. Korzystaj z uroków lata oszczędzając pieniądze na karnety czy tabletki. Dodatkowo czas spędzony na świeżym powietrzu może być niezwykłą okazją do spotkania ze znajomymi lub rodziną. Połącz przyjemne z pożytecznym. Zadbaj o swoje zdrowie, stawiając na aktywność a nie zauważysz, kiedy Twoje ciało nabierze kształtów, o jakich marzyłaś od wielu lat. Wakacje to idealny czas na takie zmiany. Wykorzystaj szanse, jakie daje Ci niesamowita pogoda i zacznij podobać się sobie. Wtedy spodobasz się także innym.