Kolory na talerzu

26 sierpnia 2015

Kolory na talerzu Przeglądając strony internetowe, portale społecznościowe, wychodząc na ulicę, do sklepu czy ze znajomymi na kawę, a nawet włączając telewizor możemy zauważyć uśmiechnięte kobiety ze smakiem jedzące kolorowe sałatki. Wielu „mięsożerców” zapewne powie, że „nie ma to jak schabowy”, ale przecież każdy z nas ma czasem ochotę na słodką i lekką sałatkę w ramach drobnej przekąski czy podwieczorku. Niestety, jedzenie naszych ulubionych ciężkich dań z mięs i potraw mącznych ma negatywny wpływ na nasz układ trawienny. Oczywiście każdy z nas powinien zjeść solidną porcję mięsa, ale czasem warto okrasić taki posiłek lekką sałatką czy surówką, która tylko doda nam smaku. To właśnie one są w znacznej mierze źródłem wielu witamin i minerałów, a także błonnika. Zresztą sałatka wcale nie musi być dodatkiem, a właśnie podstawą posiłku, ponieważ możemy do niej dodać smakowite orzeszki czy ziarna słonecznika oraz pysznego kurczaka. W ten sposób sałatka staje się pełnowartościowym, smacznym i lekkim posiłkiem, który da nam energię na kilka godzin. No i ten smak! Możemy wybierać w smakach i dowolnie je komponować, a możliwości jest przecież wiele. Do wyboru są przecież nowalijki, warzywa w zalewach i kiszonki pozytywnie wpływające na nasz układ trawienny. Dodatkowo samodzielnie przygotowaną mieszankę możemy okrasić ulubionym sosem, zarówno na bazie jogurtu/śmietanki, jak i majonezu czy oliwy z oliwek z dodatkiem ziół czy octu winnego. W ten sposób sami decydujemy o wartości i smaku naszego posiłku, a więc smacznego!

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

» Kategoria: Diety i jedzenie » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.