Planowanie posiłków

14 września 2015

Planowanie posiłków Osoby będące na diecie często sądzą, że żeby schudnąć trzeba jeść mniej. Nic bardziej mylnego. Wręcz przeciwnie, chudnięciu sprzyja częstsze jedzenie w mniejszych ilościach, które sumarycznie dają jednak większe porcje. Dlatego nie ograniczaj posiłków. Nie rezygnuj ze śniadań ani z kolacji. Każdy posiłek w ciągu dnia jest ważny. Dietetycy zgodnie twierdzą, że powinno się zjadać pięć dań w ciągu dnia. Podzielonych przerwami mniej więcej 2-3 godziny, jednak nie dłuższymi niż 4 godziny. Takie regularne jedzenie sprzyja przemianie materii i jest gwarancją zachowania zdrowego trawienia. Będziesz czuć się o wiele lepiej. Jeśli jesteś osobą zapracowaną i trudno ci wygospodarować czas na przygotowanie takiej ilości nie załamuj się. II śniadanie czy podwieczorek to dania, które wcale nie muszą wymagać długiego czasu przygotowania. Na II śniadanie możesz zawsze wybrać owoce: jabłka, gruszki, truskawki, nektarynki… Wszystko to, na co jest sezon. Tylko nie przesadzaj z ilością. Twoje zapotrzebowanie pokryje sałatka z banana, średniego jabłka i nektarynki. Na podwieczorek świetnie sprawdzi się serek naturalny z mieszanką orzechów, albo twaróg z rzodkiewką. Stworzenie takiego dania nie zabiera wiele czasu a będzie gwarancją właściwego rozłożenia posiłków. Na śniadanie wybierz sycącą owsiankę lub płatki jaglane, które również przygotowuje się w krótkim czasie, a takie posiłki pozwolą ci z dobrą energią rozpocząć dzień. Do nich możesz dołożyć owoce i orzechy, a danie stanie się zbilansowane.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

» Kategoria: Diety i jedzenie » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Masz już dość stosowania różnych diet, które nigdy nie dały wymarzonego efektu? Chcesz świetnie wyglądać, a co ważniejsze czuć się dobrze? Nie chcesz już nigdy więcej katować się na siłowni? Pragniesz mieć kontrolę nad swoim organizmem i być pewna, że jest zdrowy? Nic prostszego. To wszystko jest w Twoim zasięgu. Wystarczy, że będziesz systematyczna i zdeterminowana do osiągnięcia zamierzonego celu. Już dziś zacznij uprawiać sport, który po prostu daje Ci radość. Może to być jazda rowerem, pływanie lub bieganie. Wystarczy, że dziennie poświęcisz trzydzieści minut na robienie czegoś, co lubisz, by zgubić zbędne kilogramy i włożyć sukienkę, o jakiej zawsze marzyłaś! Spróbuj chudnąć w sposób, jaki sprawia Ci radość i nie marnuj czasu na katowanie się na siłowni lub zażywanie leków, od których po pewnym czasie zupełnie się uzależnisz.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Zacznij żyć aktywnie a różnicę zauważysz już po kilkunastu dniach! Nie ma nic zdrowszego i lepszego na pozbycie się tkanki tłuszczowej. Korzystaj z uroków lata oszczędzając pieniądze na karnety czy tabletki. Dodatkowo czas spędzony na świeżym powietrzu może być niezwykłą okazją do spotkania ze znajomymi lub rodziną. Połącz przyjemne z pożytecznym. Zadbaj o swoje zdrowie, stawiając na aktywność a nie zauważysz, kiedy Twoje ciało nabierze kształtów, o jakich marzyłaś od wielu lat. Wakacje to idealny czas na takie zmiany. Wykorzystaj szanse, jakie daje Ci niesamowita pogoda i zacznij podobać się sobie. Wtedy spodobasz się także innym.